lørdag den 2. januar 2010

Et nyt år, nye håb og forventinger

også alligevel dvæles man ved fortiden.

For præcist 10 år siden blev jeg vækket om morgenen og fik fortalt at min elskede morfar var gået bort. Min morfar har lært mig utroligt meget om hunde og jeg tror at han ville havde nydt, at se vores liv gå så meget i hundene ;-)

Jeg savner ham og specielt i efteråret 09 hvor Zoe var syg. Jeg savnede hans evne til at se logisk og meget positivt på alting og ikke mindst hans knus. Men jeg havde minderne og Zoe kom på benene igen. Men en ting er sikkert jeg hader starten på et nyt år - det minder mig om et stort tab for mig og min famillie.


Men i år er det alligevel lidt anderledes....
Sidst i januar skal jeg og min rigtig gode veninde Anette et smut til Tjekkiet og hente en lille tricolour pige til vores kennel. På stambogen hedder hun: Instant Luck Perla z Polabi og vi har døbt hende Fame. Jeg glæder mig vildt selvom det ikke var planen med endnu en forøgelse - men hendes mor og far har kanon arbejdsgener og de løber begge agility og ligger højt i placeringerne. Så det var en drøm for mig at få den kombi - om nogle år :-)

Men nu er hun født og jeg glæder mig til hendes ankomst hos os


Ingen kommentarer:

Send en kommentar